EAP мамандарына арналған жаһандық форум

1 маусым 2024

 

Сыныпқа оралу - жаңа ережелер, жаңа теңгерім?

EAP кәсіпқойларының жұмысы туралы түсінігімізді түбегейлі өзгерткен жаһандық

пандемиядан кейін әлем қалпына келуін жалғастырып жатқанда, біз рөлдеріміздегі тепе-

теңдікті қайта қарастырамыз.


Жаһандық төтенше жағдайға ден қоюдың педагогикалық тұрғыдан тиімді екенін және

студенттердің пандемиядан кейінгі әлем жағдайындағы қажеттіліктеріне сәйкес келетінін

анықтауға мүмкіндік беретін тиісті зерттеулер мен сараптамалар жүргізілді ме?

Қатысу форматтары



Офлайн

Өтетін орны: Назарбаев Университет кампусы

Күні: 1 маусым 2024

Уақыты:
14:30 - 20:30 (Астана уақыты)
9:30 - 15:30 (Лондон уақыты)

Қатысу құны: 15 000 теңге

Форум ағылшын тілінде өтеді

Офлайн қатысушыларға форумға қатысқандағы туралы сертификат беріледі

Онлайн
Сіз форумға онлайн қатыса аласыз

Форум ағылшын тілінде өтеді

Онлайн тіркелудің соңғы күні әлі нақтыланады

Қосымша ақпаратты BALEAP веб-сайтынан алуға болады
BALEAP туралы

BALEAP академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілін (English for academic purposes, EAP) зерттеумен, оқытумен, ғылыми қызметпен айналысатындардың кәсіби дамуын қолдайды. Ол 1972 жылы SELMOUS (Special English language Materials for Overseas University Students) деген атпен құрылды, 1989 жылы атауын The British Association of Lecturers in English for Academic Purposes, ал 2010 жылы BALEAP деп өзгертті. BALEAP туралы толығырақ.

ТАҚЫРЫПТАР
  • 1
    EAP курстарына әсері

    Курстарды әзірлеу кезіндегі басымдықтар мен қиындықтар қандай?

    Аралас курстар EAP бағалаудың дұрыстығы мен дәлдігіне әсер ете ме?

    Курстың дизайны студенттердің постковидтік кезеңде тартылуын сақтап қалды ма?

    Аралас оқытудың EAP курстарына айтарлықтай әсері болды. Сондықтан, біз осы мәселеге байланысты белгілі бір сұрақтарға жауап іздеуге назар аударғымыз келеді. Курстың дизайнымен қандай ықтимал артықшылықтар мен қиындықтар байланысты екенін анықтау қажет. Сонымен қатар, аралас курстарға және олардың бағалаудың сенімділігіне әсеріне назар аудару керек. Соңында, студенттерді тарту мәселесі постковидтік кезең тұрғысынан қарастырылуы керек.

  • 2
    Оқытушыларға әсері
    Ковид кезінде онлайн жұмыс нәтижесінде оқшаулану оқытушылардың бейресми өзара әрекеттесуіне әсер етті ме?
    Оқытушының дербестігі және шығармашылық мүмкіндіктері: Онлайн-сабақ, ол баршаға сәйкес келеді ме?
    Жаңа тәжірибе жұмыс пен жеке өмірдің арасындағы теңгерімге алып келді ме?
    Тағы бір маңызды аспект пандемияның оқытушыларға әсерімен және олардың
    жүктемесімен байланысты. Біз онлайн форматтың оқытушылардың өзара ынтымақтастығына әсерін анықтағымыз келеді. Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және сыныптағы өзара қарым-қатынасқа келетін болсақ, біз оқытушылардың автономиясының дәрежесін және олардың шығармашылық кеңістігінің бар-жоғын анықтағымыз келеді. Ең соңында, жаңа тәжірибенің нәтижесінде қалыптасуы мүмкін жұмыс пен жеке өмірдің арасындағы теңгерім мәселесіне назар аударған жөн.
  • 3
    Студенттерге әсері
    Университеттегі білім сапасы ковидке дейінгі кезеңдегідей дәрежеде қалды ма?
    Онлайн оқыту тәжірибесі академиялық тұтастықты бұза ма?
    Оқу сабақтары және кері байланыс: студенттің пікірі ме, әлде оқытушының пікірі ме?
    Сондай-ақ, біз студенттердің тәжірибесі мен оларға пандемиядан кейінгі кезеңнің әсерін қарастырғымыз келеді. Біз университеттегі студенттердің пандемиядан кейін академиялық тұтастық мәселесін қозғай отырып, қаншалықты сапалы білім алатынын анықтағымыз келеді.Сонымен қатар, оқу сабақтарына және ауызша да, жазбаша да кері байланысқа назар аударып, осы тұрғыда оқытушының пікірі мен студенттің пікірін қарастыру керек.
СПИКЕРЛЕР
  • Лиз Уайлдинг
    Лиз Уайлдинг –  University of Reading (Ұлыбритания) Халықаралық оқу және тіл институтының профессоры және трансұлттық білім беру (TNE) бағдарламасының директоры. Ол 20 жылдан астам EAP оқыту және менеджментінде жетекші рөлдерді атқарды. Оның академиялық қызығушылықтары халықаралық студенттердің жоғары білімге және TNE-ге өтуін қолдауға бағытталған. Ол BALEAP TNE арнайы қызығушылық тобының тең ұйымдастырушысы.
  • Доктор Лоретта О'Доннелл
    Доктор Лоретта О'Доннелл, 2013 жылдың тамызынан бастап Назарбаев Университетінің академиялық мәселелер жөніндегі вице-провосты, университеттің академиялық жоспарлауы, оқу және оқыту, зерттеулерді біріктіру сияқты маңызды жұмыстар атқарады. Доктор Лоретта О'Доннеллдің 20 жылдан астам педагогикалық тәжірибесі бар, әртүрлі академиялық біліктілікке ие, Еуразиялық жоғары білім тақырыптары бойынша әлемдік деңгейде баяндамалар жасайды.
PAYMENT
0Т
Байланыс ақпараты
Бізге хабарласыңыз
Email: pim.2024@nu.edu.kz